Oldalak

2013. november 20., szerda

Barbie torta




A lanykam 6. szuletesnapjara keszitettem el a fent lathato Barbie tortat. Normal Barbie babat hasznaltam fel, a ruha egy kisebb es egy nagyobb kuglof formaban sult, kessel formara alakitottam, a hullamok megmaradtak, arra tettem a rozsaszin es lila marcipan retegeket. Egyszerure akartam, es olyan is lett. 



Tobb reteg krem van benne. Termeszetesen elobb szeleteltem, megkentem a kremmel es azutan helyeztem bele a foliaba csavart babat. Eloszor ugy gondoltam hogy sutok neki meg egy tortat alapnak, de boven eleg volt ennyi is.


A teritek szinten pink-lila, es a temahoz illo Barbie-s papirtanyerok es poharak kerultek az asztalra.
 A kozos jatekokat is elore elterveztem, ezeket inkabb a party elejen vetettem be, mert azutan a gyerekek mar sajat maguk kezdemenyeztek ujabb jatekokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése